مالیات برای خودروهای لوکس در سال ۱۴۰۰

© Photo / Thomas Jaehnelمالیات برای خودروهای لوکس در سال ۱۴۰۰
مالیات برای خودروهای لوکس در سال ۱۴۰۰
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسه روز سه شنبه در خصوص اخذ مالیات از خانه های خالی و خودروهای لوکس خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، علی اصغر خانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص مصوبات جلسه صبح امروز این کمیسیون شرح داد: در این جلسه موضوع اخذ مالیات از خانه‌های خالی و اجیاد درآمد از این محل برای دولت مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از بحث و تبادل نظر در این باره با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق ۲ هزار میلیارد تومان از محل اخذ مالیات از خانه‌های خالی در سال ۱۴۰۰ برای دولت درامد پیشبینی شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ افزود: موضوع دیگر بحث اخذ مالیات از خودرو‌های لوکس بود که مخالفان و موافقان این موضوع دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وی بیان داشت که اعضای کمیسیون با اخذ مالیات از خودروهای لوکس در سال آینده موافقت کردند و ادامه داد: پس از تبادل نظر در این باره مقرر شد تا کارگروه‌ای تشکیل شود و بر اساس قیمت خودروهای لوکس و معیارهای دیگر مالیات‌هایی برای این خودروها تعیین کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: مقرر شد تا کارگروه مربوطه هر چه سریعتر تشکیل شده تا بر اساس معیار و ملاک‌هایی میزان اخذ مالیات از خودروهای لوکس را تعیین کند تا پیش از ارسال گزارش کمیسیون تلفیق برای بررسی در جلسه علنی این موضوع نیز در بخش درآمدی بودجه تعیین تکلیف شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала