ایران: تحرکات آمریکا در منطقه را دنبال می‌کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ایران: تحرکات آمریکا در منطقه را دنبال می‌کنیم
ایران: تحرکات آمریکا در منطقه را دنبال می‌کنیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران با اشاره به تحرکات آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد که تحرکات ایالات متحده زیر نظر است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری روز دوشنبه خود با بیان اینکه اقدامات، تحرکات و برخی شیطنت‌های ایالات متحده از چشم ما پنهان نیست، گفت: " پیام‌های لازم از مجاری مختلف با صراحت و شفافیت به واشنگتن داده شده است. به کشورهای منطقه هم گفته شده، در دام این شیطنت‌ها نیفتند."

پنتاگون - اسپوتنیک ایران
باقی ماندن ناو آمریکا در منطقه خاورمیانه

وی همچنین بیان داشت: " خوشحالم با همت مردم و زحمت کادر درمانی، توانستیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این جلسه را برگزار کنیم. امیدوارم پروتکل‌ها همچنان با دقت و جدیت از سوی مردم رعایت شود تا بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم.  "

خطیب زاده با اشاره به سالگرد ترور سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: " با وجود محدودیت‌ها، با حضور مقامات مقاومت، کشوری و لشکری در داخل و خارج از منطقه،  برزگداشت خوبی درباره ایشان برگزار شد."

پیش از این، رسانه های آمریکایی گزارش داده بودند كه ناو نیمیتز بر اساس اعلام کریس میلر وزیر دفاع آمریکا پس از مواجه شدن با خطرات ایران در منطقه باقی خواهد ماند.

میلر اعلام کرد: " به دلیل خطرات چندی پیش ناشی از ایران که رهبری ایران در رابطه با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و دیگر  شخصیت های سیاسی آمریکا اعلام کرد، من دستور دادم که نیمیتز در محل عملیات فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا باقی بماند. هیچکس نباید به قاطعیت ایالات متحده آمریکا شک کند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала