روحانی ابراز امیداوری کرد که خرید واکسن کرونا طی هفته های آتی انجام شود

© AP Photo / Jason DeCrowروحانی ابراز امیداوری کرد که خرید واکسن کرونا طی هفته های آتی انجام شود
روحانی ابراز امیداوری کرد که خرید واکسن کرونا طی هفته های آتی انجام شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران: بانک مرکزی، وزارت امور خارجه و سازمان برنامه و بودجه باید در کنار وزارت بهداشت که مسئول دقت‏‌های لازم کارشناسی است، به‌گونه‏‌ای برنامه ریزی کنند که خرید و انتقال واکسن به کشور سریع‏‌تر به سرانجام برسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران ‌گفت: دولت امیدوار است با اقدامات انجام گرفته، در کنار پیگیری مجدانه برای تولید داخلی واکسن، در هفته‏‌های آینده با خرید واکسن از شرکت‏‌های مختلف و انتقال آن به داخل کشور، واکسیناسیون بر اساس اولویت‏‌بندی و جدول آماده شده از جامعه هدف در کشور با اولویت کادر درمانی و سالمندان آغاز شود.

هشدار روحانی به مردم درباره احتمال موج دیگری از کرونا - اسپوتنیک ایران
هشدار روحانی به مردم درباره احتمال موج دیگری از کرونا

روحانی افزود: دولت با تکیه بر تجارب به دست آمده از ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار و خنثی‏‌سازی تحریم‏‌های غیرانسانی، بودجه سال آینده کشور را با هدف توسعه اقتصادی و نیز حمایت موثر معیشتی از مردم، تنظیم کرده است.

رئیس جمهور ایران ادامه داد: وضعیت و شرایط اقتصادی کشور اقتضا می‏‌کند که با لحاظ تمامی الزامات، نیازها و داشته‏‌های کشور، افقی امیدوارکننده و آرامش‏‌زا در توسعه اقتصادی و معیشت و مردم باید اثرات مثبت آن را در زندگی خود احساس کنند. به همین دلیل باید از هرگونه تصمیمی که منجر به فشار مضاعف اقتصادی به معیشت مردم و اقتصاد کشور شود، پذیرفته نخواهد بود.

روحانی تاکید کرد: میزان درآمدهای مالیاتی و یا درآمدهای حاصل از صدور نفت و فراوردها، در بودجه پیشنهادی بر مبنای پیش‏‌بینی روند اقتصادی کشور در سال آینده به صورت واقع‏‌بینانه و با تاکید بر توان اقتصادی و استیفای حقوق کشور تنظیم شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала