هشدار سرلشکر صفوی به آمریکا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoهشدار سرلشکر صفوی به آمریکا
هشدار سرلشکر صفوی به آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرلشکر صفوی خطاب به آمریکا: ناوهای هواپیمابرتان را ظرف چند ساعت تبدیل به زیردریایی می‌کنیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اعتماد، سرلشکر رحیم صفوی، مشاور عالی رهبر ایران با ابراز امیدواری به اینکه تا زمانی که ترامپ بر سر کار است، اتفاقی نیفتند، خطاب به آمریکا گفت: " ناوهای هواپیمابرتان را ظرف چند ساعت تبدیل به زیردریایی می‌کنیم."

وی که دربرنامه‌ای تلویزیونی درباره  سردار سلیمانی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که این یکسال بدون قاسم سلیمانی چگونه گذشت، گفت: " شهدا زنده هستند و ما آنها را احساس می کنیم. ما پژوهشگاه دفاع مقدس به نام سردار سلیمانی ایجاد کردیم؛ البته این پژوهشگاه از قبل بود اما از وقتی من مسئولیتش را عهده دار شدم نامش را به نام سردار سلیمانی تغییر دادم. عکس بزرگی از او در دفتر زده ایم و هر روز با او سلام و علیکی می کنیم."

وی همچنین در مورد تاثیر سردار سلیمانی بر معادلات منطقه و بین المللی، گفت:  " او 22 سال فرمانده نیروی قدس  سپاه بود در این سال ها جبهه مقاومت اسلامی را از لبنان گرفته تا سوریه و افغانستان و یمن گسترش داد و ساختار سازی کرد. از مردم خود منطقه استفاده کرد و نیروهای جبهه مقاومت را تجهیز کرد و روش جنگیدن با نیروهای اشغالگر را به آنها آموزش دارد. گروه حماس و جهاد اسلامی را در فلسطین تقویت کرد. انصافا او دو گروه مجاهدی را که در  فلسطین اشغالی هستند، تقویت کرد. اگر بخواهیم از عملکرد او بگوییم من می توانم بگویم در سه صحنه امریکایی ها را شکست بزرگ داد؛ صحنه ای که امریکایی ها و صهیونیست و برخی کشورهای عربی به دنبال این بودند که با راه اندازی داعش حکومت بشار اسد و عراق را براندازی کنند و برخی کشورهای عربی هم بودند. در مقابل این ائتلاف ایران بود و بعد روسیه و سوریه و عراق اضافه شدند و فرمانده میدانی که تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست های شواری امنیت ملی را در صحنه عملیات در مواجهه با داعشی های برخوردار از حمایت امریکایی ها انجام می داد، او بود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала