برگزاری جلسه کمیته اضطرار برای تعطیلی تهران

CC BY-SA 3.0 / Ninara / North of Tehran Skyline viewبرگزاری جلسه کمیته اضطرار برای تعطیلی تهران
برگزاری جلسه کمیته اضطرار برای تعطیلی تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انوشیروان محسنی بندپی: احتمال بالایی وجود دارد تا تعطیلی یکی دو روزه تهران در هفته آینده تأیید و اجرایی شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، افزایش غلظت آلاینده‌ها و پیش بینی عدم بارش در روزهای آینده سبب شد، تا کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران روز چهارشنبه 10 دی ماه تشکیل جلسه دهد. اما این جلسه خبر دیگری نیز به همراه داشت و استاندار تهران در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: تعطیلی یکی دو روزه تهران به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها در انتظار تأیید معاون اول رئیس جمهور است.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، احتمال تأیید و اجرایی شدن تعطیلی یکی دو روزه تهران در هفته آینده را بالا توصیف کرد و افزود: افزایش غلظت آلاینده‌ها در استان تهران قابل توجه است و اگر غلظت آلاینده‌ها به حدی برسد که با اقدامات انجام شده ایده آل نباشد تعطیلی یکی دو روزه در تهران خواهیم داشت.

حال و هوای کریسمس در خیابانهای تهران - اسپوتنیک ایران
حال و هوای کریسمس در خیابانهای تهران

افزایش آلودگی هوا انتقادات به استفاده از سوخت مازوت را افزایش داده است، اما وضعیت بحرانی آلودگی هوا سبب شد، تا استانداری تهران از برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران ساعت 11 صبح شنبه 13 دی ماه به ریاست انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران خبر بدهد.

در همین حال یک منبع آگاه در گفتگویی از تصویب پیشنهاد تعطیلی یکی دو روزه تهران به دلیل آلودگی هوا در این جلسه و اعلام به هیأت دولت خبر داد و افزود: احتمال تعطیلی تهران برای روز یکشنبه و دوشنبه و یا دوشنبه و سه شنبه وجود دارد.

این منبع همچنین اظهار داشت: البته این تصمیم قطعی نیست، اما احتمال بالایی دارد.

در هر صورت، استان تهران تعطیل شود و یا خیر، مهم آن است که باید از تردد غیر ضروری در معابر خودداری شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала