پیشکشوت فوتبال ایران: اظهارات علیه پرسپولیس به روح فوتبال لطمه می‌زند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تیم فوتبال پرسپولیس تهران
تیم فوتبال پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به موضعگیری باشگاه‌های دیگر در لیگ برتر ایران علیه پرسپولیس اعلام کرد این نوع اظهارنظرها به روح فوتبال ایران لطمه می‌زند.

به گزارش اسپوتنیک، حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد پرسپولیس پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم می‌تواند خیلی زود به روزهای خوب خود بازگردد. پرسپولیس با شایستگی به فینال آسیا رسید اما بر خلاف آنچه در بازی با اولسان کره جنوبی رخ داد باخت و نایب قهرمان شد.

بازیکن و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: بازی قبلی این تیم مقابل نساجی مازندران هم در شرایط خاص آب و هوایی رخ داد. من فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان پرسپولیس نه تنها کم نشده است بلکه بیشتر از قبل است و آنها برای بازی با ذوب آهن نیز می‌توانند خودشان را در شرایط مطلوب نگه دارند.

حکم ۱۵ میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس - اسپوتنیک ایران
حکم ۱۵ میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس

وی ادامه داد: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و شک ندارم باز هم با یک برد به جمع مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باز می‌گردد. این تیم هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیرد. همین موضوع هم انگیزه کافی را در هر بازی برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

کلانی درباره صحبت‌هایی که علیه پرسپولیس می‌شود تاکید کرد: در فوتبال طبیعی است که رقیبان به دنبال صحبت از ضعف‌های سایر تیم‌ها کنند و نقاط قوت خود را بیان کنند. من واقعاً نمی دانم چه چیزی باعث شده تا درباره پرسپولیس به طور مشترک صحبت‌هایی را به عنوان نقد بیان کنند. فکر می‌کنم اگر این صحبت‌ها در سطح کری خوانی باشد جذاب است اما اگر مرز خود را رد کند به روح فوتبال در ایران لطمه می‌زند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: لیگ برتر جذابی را شاهد هستیم. امیدوارم مربیان جوانی که خیلی خوب به بدنه فنی اضافه شده‌اند بتوانند مسیر روشنی را برای فوتبال ایران ایجاد کنند. طبیعی است این مربیان استرس بالایی داشته باشند. آنها باید مدیریت بازیکن در بیرون و داخل زمین مسابقه را یاد بگیرند و آرامش بیشتری را در خود و تیم‌های تحت امرشان ایجاد کنند.

حسین کلانی که اکنون 76 سال دارد، مهاجم سابق نیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های شاهین و پرسپولیس بوده و در زمان حضور خود در صحنه فوتبال  خود بارها آقای گل شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала