رفیق‌دوست: اگر یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می‌شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رفیق‌دوست: اگر یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می‌شود
رفیق‌دوست: اگر یک سپاهی رئیس جمهور شود همه مشکلات کشور حل می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اولین وزیر سپاه در ایران معتقد است که هر فردی پیش از آنکه کاندیدای ریاست جمهوری شود باید زاویه خود را با آیت الله خامنه‌ای بررسی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، محسن رفیق دوست، اولین وزیر سپاه در ایران در خصوص کاندیدای نظامی ریاست جمهوری در ایران اظهار داشت: من به عنوان فردی باقیمانده از نسل اول انقلاب که افرادی بسیار محدود هستیم، عقیده دارم کسی باید کاندیدای ریاست جمهوری بشود که قبل از کاندیدا شدن زاویه خود با مقام معظم رهبری را بررسی کند. اگر فردی با رهبری زاویه دارد نباید کاندیدا شود. مردم باید به این باور برسند که با قانون اساسی که ما داریم، حاکم اصلی کشور رهبری است.

نوبخت کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران می‌شود؟ - اسپوتنیک ایران
نوبخت کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران می‌شود؟

رفیق دوست افزود: در ایران مردم یک فرد را برای ریاست جمهوری انتخاب و او را به رهبر معرفی می کنند و اگر رهبر تنفیذ کرد، آن شخص رییس جمهور می شود پس در اینجا حاکم رهبر است. ما عقیده داریم اگر یک نظامی کاندیدا شود با رهبری زاویه نخواهد داشت و دستورات اجرا می شود.

رئیس پیشین بنیاد مستضعفان و جانبازان ایران بیان داشت: اگر یکی از برادران سپاهی رییس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد، یک ساله مشکلات کشور حل می شود. خطاب من به ملت ایران است؛ من کاری به اصلاح طلب و اصولگرا ندارم درحالیکه من ذاتا اصولگرا هستم و اصولگرایی جدی و واقعی هستم اما اصولگرایی که همیشه، بخش زیادی از اصلاح طلبان را نیز قبول داشته و دارم و حتی از آن ها حمایت کرده ام و قبل از دولت روحانی، اسم چند نفر از آن ها را برده ام و گفته ام که آن ها زحمتکشانی هستند که ولایت را قبول دارند و باید به سر کار بیایند. من اصلاح طلب ضد ولایت را قبول ندارم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала