فرماندار ملارد: ۸۰۰ خودرو در ملارد جریمه شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرماندار ملارد: ۸۰۰ خودرو در ملارد جریمه شد
فرماندار ملارد: ۸۰۰ خودرو در ملارد جریمه شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرماندار شهرستان ملارد اعلام داشت: آمار فوتی ‌های کرونا در هفته آخر آذر ماه نسبت به هفته اول این ماه به یک سوم رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد، عصر یکشنبه در جلسه مبارزه با کرونا اظهار داشت: با توجه به اعمال دوره جدید محدودیت‌ های کرونایی از ابتدای آذر ماه تعداد جان باختگان کرونا در این شهرستان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

آخرین آمار ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار ویروس کرونا در ایران

برنجی افزود: آمار فوتی ‌های کرونا در هفته آخر آذر ماه نسبت به هفته اول این ماه به یک سوم رسیده است و طبق اعلام وزارت بهداشت، برگزاری مهمانی ها عامل اصلی شیوع این ویروس است.

فرماندار ملارد در خصوص برگزاری دورهمی های شب یلدا گفت: اگر امشب که شب یلدا است مردم رعایت ننمایند مجدداً آمار مبتلایان و فوتی ‌ها صعودی می‌ شود لذا از همه مردم و همشهریان عزیز ملاردی می‌ خواهیم در این خصوص توجه ویژه را داشته و از برگزاری دورهمی خودداری کنند.

وی افزود: با اصنافی که بعد از ساعت ۱۸ فعال باشند برخورد می‌ شود و همچنین خودروهای که بعد از ساعت ۲۰ در سطح شهر تردد نمایند جریمه می ‌شوند و شب گذشته بالغ بر ۸۰۰ خودرو به دلیل نقض تردد ساعت ۲۰ جریمه شدند.

برنجی بیان داشت: اکیپ ‌های بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف از امروز عصر باید در سطح شهر فعال شوند و از صاحبان اصناف خواهان همکاری و تعامل را داریم و از همه شهروندان و روستاییان عزیز خواهش داریم جهت همراهی با کادر درمان از دورهمی اجتناب نمایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала