وزیر بهداشت ایران: نگران شب یلدا هستیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر بهداشت ایران: نگران شب یلدا هستیم
وزیر بهداشت ایران: نگران شب یلدا هستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنا به اعلام وزیر بهداشت ایران، بیش از ۶۵ درصد موارد گزارش شده ابتلا به کرونا در این کشور به دلیل گردهمایی خانوادگی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مشرق، سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور بیان داشت: نقشه سرزمین ما زمانی گُر گرفته بیماری بود، امروز خوشبختانه آتش سرخ التهاب به سمت نارنجی و زرد پیش می‌رود.

اعلام زمان آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران  - اسپوتنیک ایران
اعلام زمان آغاز تست انسانی واکسن کرونا در ایران

نمکی اظهار داشت: پیش بینی می‌شود لکه‌های قرمز در بروزرسانی روزهای آتی به سمت نارنجی شدن پیش برود، این فراز و فرودی که در وضعیت بیماری ملاحظه می‌کنیم به شدت نزول پیدا کرده است.

وزیر بهداشت ایران تصریح کرد: تقاضا دارم مردم موضوع را جدی بگیرند و به روزهای بیخیالی گذشته برنگردند به دلیل اینکه این غول خفته بیدار می‌شود و مارا لگدمال می‌کند، گزارش‌ها از کشورهای اروپایی نشان می‌دهد ویروس درحال جهش یافتن است و ما نباید برای ایام خوش و گذارن به دام روزهای سخت بیفتیم، ما نگران شب یلداییم و مردم بدانند بیش از ۶۵ درصد ابتلاهای گزارش شده به دلیل گردهمایی خانوادگی است و نگذاریم گذر شب یلدا برای کوتاه کردن این شب طولانی زمستان به اندوه طولانی تبدیل شود و مدت‌ها سیاه پوش عزیزان شویم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала