ستاد کل ایران: بد رفتاری با سرباز بابلی تأیید شد

© Wikipediaستاد کل نیروهای مسلح ایران
ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح ایران، از پیگیری موضوع بد رفتاری با سرباز بابلی با همکاری قوه قضاییه خبر داد و مساله بد رفتاری با سرباز را تائید کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ایران، در خصوص آخرین وضعیت بررسی پرونده بد رفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح تا پاسی از شب موضوع  مذکور را با همکاری ‌قوه قضاییه مورد بررسی قرار داده است.

پمپئو: وزارت دفاع ترکیه و ۴ شهروند این کشور تحریم می شوند - اسپوتنیک ایران
پمپئو: وزارت دفاع ترکیه و ۴ شهروند این کشور تحریم می شوند

وی با بیان اینکه بد رفتاری با سرباز بابلی تایید شده، اعلام کرد: صیانت از سرباز مذکور انجام شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به دیگر پرسشی در خصوص آخرین وضعیت سلامتی سرباز مذکور اعلام کرد: سرباز بابلی اگر چه مورد بد رفتاری قرار گرفته اما دچار مشکل فیزیکی نشده است.

وی گفت: آخرین نتایج پیگیری و بررسی‌ های ستاد کل فردا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل کمی پیش تر در خصوص موضوع بد رفتاری با سرباز بابلی اظهار داشت: اگر محرز شود خطایی صورت گرفته است با فرد خاطی برخورد می شود.

گفتنی است اخباری مبنی بر برخورد فیزیکی و بد رفتاری با یک سرباز امریه در یکی از دستگاه های دولتی در فضای مجازی در حال انتشار است؛ بررسی ‌ها حاکی از این است که آن مسئول یک قاضی بوده و سرباز را که در هنگام ورود به دادگستری از وی کارت شناسایی درخواست کرده بود را به اتاق خود برده و چند ضربه سیلی به صورت وی زده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала