عملیات بتن ‌ریزی راکتور جدید نیروگاه اتمی بوشهر در مراحل پایانی

© Photo / The State Atomic Energy Corporation ROSATOMعملیات بتن ‌ریزی راکتور جدید نیروگاه اتمی بوشهر در مراحل پایانی
عملیات بتن ‌ریزی راکتور جدید نیروگاه اتمی بوشهر در مراحل پایانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر با اشاره به اجرای ۲ واحد نیروگاهی در بوشهر گفت: عملیات بتن‌ریزی راکتور جدید نیروگاه اتمی بوشهر رو به پایان است و برای تکمیل فازهای بعدی نیاز به تخصص در ۳۵ حرفه مهارتی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مسعود نصوری مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر، صبح امروز در نشست با مدیرکل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ‌ای بوشهر با بیان اینکه افرادی که در پروژه‌ های نیروگاه اتمی فعالیت می ‌کنند باید دارای گواهینامه مهارت فنی و حرفه ‌ای باشند اظهار داشت: برای برگزاری سودمند دوره ‌های آموزشی مورد نیاز نیروگاه اتمی کمبودهای کارگاه‌های آموزشی با کمک نیروگاه اتمی بوشهر تامین می‌شود و در اختیار آموزش فنی و حرفه ‌ای قرار می ‌گیرد.

برنامه هسته ای ایران در چهار راه تغییری بزرگ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
برنامه هسته ای ایران در چهار راه تغییری بزرگ

وی با بیان اینکه عملیات بتن‌ ریزی راکتور نیروگاه  اتمی بوشهر  رو به پایان است بیان کرد: برای تکمیل فازهای بعدی ساخت نیروگاه اتمی نیاز به تخصص در ۳۵ حرفه مهارتی است که تمام نیروهای مورد نیاز با همکاری پیمانکاران از نیروهای مهارت دیده آموزش فنی و حرفه‌ای استان تامین خواهد شد.

نصوری بر همکاری آموزش فنی و حرفه‌ ای با شرکت روس اتم در زمینه تامین نیروی جوشکار مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر تاکید کرد و گفت: برای ارتقای کیفیت آموزش‌ های مهارتی ارائه شده مورد نیاز نیروگاه اتمی بوشهر گواهینامه مشترک پایان دوره مهارت آموختگان برای اشتغال در نیروگاه صادر شود.

مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر از اجرای شدن هر چه بهتر تفاهم‌ نامه سازمان انرژی اتمی ایران با آموزش فنی و حرفه‌ای در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های خود از اجرای هر چه بهتر آموزش‌های مهارتی در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری با آموزش فنی و حرفه‌ای حمایت خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала