گوشت قرمز در بازار به ثبات نسبی رسیده است

CC BY 4.0 / IRNA / گوشت قرمز در بازار به ثبات نسبی رسیده است
گوشت قرمز در بازار به ثبات نسبی رسیده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه معمولا ابتدای هر ماه تقاضای خرید گوشت افزایش می یابد و همین امر منجر به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار خواهد شد به مردم توصیه کرد که شتابزده خرید نکنند و خرید خود را به روزهای اول هر ماه نیز موکول نکنند تا بتوانند مقدار گوشت بیشتر با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است، اظهار کرد: در حال حاضر شقه تازه گوسفندی بدون دنبه و کشتار روز با قیمت هر کیلو ۱۱۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

مقصر و دلایل اصلی گرانی مرغ در ایران چیست - اسپوتنیک ایران
مقصر و دلایل اصلی گرانی مرغ در ایران چیست

وی با اشاره به اینکه تقاضای خرید گوشت به دلیل رسیدن به روزهای پایانی ماه کاهش یافته است، گفت: معمولا مردم هفته اول هر ماه مایحتاج اولیه خود را خریداری می کنند و همین امر باعث می شود که قیمت گوشت در این مدت دچار نوسان شود، زیرا تقاضا افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در خصوص قیمت گوشت در شب یلدا نیز گفت: محدودیت های کرونایی باعث شده که مراسم ها برگزار نشود و دورهمی ها نیز کاهش یابد به همین دلیل تقاضای خرید گوشت برای شب یلدا هم کمتر خواهد شد. اما به دلیل نزدیک بودن به اول ماه بعد ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

وی در پایان گفت: به مردم توصیه می کنیم که شتابزده خرید نکنند و  خرید خود را به روزهای اول هر ماه نیز موکول نکنند تا بتوانند مقدار گوشت بیشتر با قیمت مناسب تری تهیه کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала