علی دایی در آستانه همکاری با اورتون انگلیس

اشتراک
نشریه "کیکر" مدعی شد که باشگاه اورتون انگلیس خواهان همکاری با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران است.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی که بعد از پایان همکاری با سایپا به دلایلی عجیب طی ماه‌های اخیر مجبور به دوری از فوتبال بوده، اکنون طبق ادعای نشریه آلمانی کیکر، در آستانه بازگشت به فوتبال و البته همکاری با باشگاه اورتون انگلیس قرار دارد.

این نشریه با این عنوان از این خبر خود رونمایی کرده است: عنوان بین‌المللی علی دایی؛ بهترین گلزن تاریخ ملی جهان ممکن است توسط کریستیانو رونالدو از وی گرفته شود، اما این احتمال وجود دارد که علی دایی با نقشی جدید به صحنه فوتبال بین‌المللی برگردد.

مالک باشگاه اورتون انگلیس فرهاد مشیری که ایرانی الاصل محسوب می‌شود است و این نشریه در گزارش خود با اشاره به سابقه علی دایی در فوتبال آلمان و همچنین رقابت این روزهای کریس رونالدو برای دستیابی به رکورد آقای گلی این اسطوره ایرانی، مدعی شده که باید در انتظار حضور علی دایی در فوتبال انگلیس و اورتون بود.

​نشریه کیکر در ادامه به سوابق فوتبالی و تحصیلی علی دایی پرداخته است؛ برترین گلزن جهان با کارنامه ای بی سابقه از ۱۰۹ گل در ۱۴۹ رقابت بین المللی، مهندس متالوژی ، متولد اردبیل در شمال غربی ایران، بازیکن سابق بوندس لیگا و طرفدار آن؛ کسی که حالا فقط یک رقیب در عنوان آقای گلی جهان دارد؛ کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس که در حال حاضر به عنوان اولین اروپایی از ۱۰۰ گل در مسابقات بین المللی در ماه نوامبر عبور کرده است؛ دقیق تر بگوییم ۱۰۲ گل.  

کیکر افزود: اکنون ستاره سابق ظاهراً به صحنه بزرگ برگشته است؛ فردی که جاه طلبی اش شکسته نمی شود و او را همچنان در قامت یک بازیکن فعال متمایز می کند؛ این چیزی است که اطرافیانش می گویند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала