سردار سلامی: دشمن منتظر پیامدهای ترور شهید فخری زاده باشد

© Photo / IRNAسردار سلامی: دشمن منتظر پیامدهای ترور شهید فخری زاده باشد
سردار سلامی: دشمن منتظر پیامدهای ترور شهید فخری زاده باشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار سلامی اذعان کرد: دشمنان باید منتظر واکنش های جمهوری اسلامی ایران در ترور دانشمند هسته ای کشور، با کیفیت و وضعیتی که خودمان تعیین می کنیم باشند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در حاشیه مراسم گرامیداشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، بیان داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که شهادت چراغ راه ماست و ما راه این شهید عزیز را ادامه خواهیم داد و راهی که شهدا باز می کنند، هیچگاه توقف نخواهد داشت.

ترور فخری زاده به نفع چه کسانی است؟ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ترور فخری زاده به نفع چه کسانی است؟

وی افزود: هر نقطه ای که دشمن روی آن متمرکز می شود، به منزله نقطه قوت ما و هراس دشمنان است و متوسل شدن به اقدامات جنایتکارانه ای مانند ترور به معنای آن است که ما باید امثال شهید فخری زاده را تربیت کنیم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمنان باید منتظر واکنش های جمهوری اسلامی ایران با کیفیت و وضعیتی که خودمان تعیین می کنیم، باشند.

سردار سلامی خاطر نشان شد: به ملت عزیز ایران اطمینان می دهیم که واکنش قاطعی نسبت به ترور دانشمند هسته ای خود خواهیم داشت، شهادت برای ما افتخار است و همانطور که شاهد بودیم حاج قاسم با شهادتش موجب ذلت استکبار شد قطعا شهادت محسن فخری زاده نیز موجب ذلت دشمنان می شود و سرعت ما را در مسیری که انتخاب کرده ایم بیشتر می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала