کشف میلیاردی کالای اساسی احتکار شده در یزد

© Photo / HoustondwiPhotos mp کشف میلیاردی کالای اساسی احتکار شده در یزد
 کشف میلیاردی کالای اساسی احتکار شده در یزد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان یزد اعلام کرد: نیروهای پلیس در بازرسی از انباری، ۶۵ میلیارد ریال انواع مواد خوراکی و کالاهای اساسی احتکار شده را کشف کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی از وجود یک انبار احتکار در شهر یزد مطلع شدند.

انحلال باند قاچاق سلاح و مواد مخدر در شمال غرب ایران - اسپوتنیک ایران
انحلال باند قاچاق سلاح و مواد مخدر در شمال غرب ایران

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد، فردی با احتکار انواع کالاهای اساسی و ضروری مردم قصد دارد تا از وضعیت اقتصادی موجود، سوء استفاده کند، افزود: ماموران با رصد دقیق اطلاعاتی این انبار را در یکی از خیابان های اصلی شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از آن پرداختند.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این انبار ۴۲ هزار و ۶۰۰ حلب پنج کیلویی روغن خوراکی، ۴۷ هزار و ۴۸۷ بطری انواع روغن های سرخ کردنی و زیتون همچنین ۱۱ تن رب گوجه، هشت تن شکر، سه تن قند و ۳۰ تن برنج ایرانی و خارجی کشف شد.

بهدانی فرد با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه و معرفی وی به مراجع قانونی عنوان کرد: کارشناسان ارزش این محموله احتکاری را ۶۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان شد، افزود: مبارزه با مفسدان اقتصادی و افرادی که قصد ضربه زدن به اقتصاد کشور و ایجاد مشکلات در زندگی مردم را داشته باشند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала