اعلام محدودیت های کرونایی به خاطر 3 درصد مردم

© Samira Esmaeili / Sputnik Iranکرونا در ایران
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر کشور: در بالاترین تخمین ۳درصد مردم درگیر کرونا هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت که مجموعه افرادی که در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک‌ترین نگاه به این موضوع داریم شامل ۳درصد مردم ما هستند و یعنی ۹۷درصد مردم ما در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند.

محدودیت جدید کرونایی در ترکیه: سیگار کشیدن در خیابان ممنوع!  - اسپوتنیک ایران
محدودیت جدید کرونایی در ترکیه: سیگار کشیدن در خیابان ممنوع!

وی در ادامه گفت:«ما بخاطر این 3 درصد مجبور می‌شویم تا 97 درصد را در شرایط خاص قرار دهیم و تعطیلات و محدودیت می‌گذاریم که برای مردم نگرانی ایجاد می‌شود.

از مردم و به ویژه مبتلایانِ به این بیماری می‌خواهم خودمراقبتی داشته و قرنطیته داشته باشند و درمان خود را پیگیری کنند. درخصوص آن 97 درصد هم می‌گوییم که ساده‌ترین راه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم تجمعات غیرضرور است.

اگر این‌ها رعایت شود با اقدامات خوبی که صورت گرفته و با تجریباتی که داریم، گام‌های بلندتری برخواهیم داشت. از رسانه‌ها و کسانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند و دراین ایام در قالب کمیته اطلاع رسانی ستاد تلاش می‌کنند نیز تشکر می‌کنم. آگاه‌سازی، همراه‌سازی و اقناع‌سازی جز با کمک رسانه‌ها ممکن نیست و انصافا رسانه‌ها خوب همکاری کردند و امیدواریم گام‌های بعدی را بهتر بردارند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала