وزیر دفاع سابق ایران: بنا باشد دانشمندان ما ترور شوند، معنا ندارد در ان‌پی‌تی بمانیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر دفاع سابق ایران: بنا باشد دانشمندان ما ترور شوند، معنا ندارد در ان‌پی‌تی بمانیم
وزیر دفاع سابق ایران: بنا باشد دانشمندان ما ترور شوند، معنا ندارد در ان‌پی‌تی بمانیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سردار احمد وحیدی اظهار داشت که جمهوری اسلامی به روشی که خودش تعیین می‌کند پاسخ ترور محسن فخری زاده را می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر دفاع سابق ایران در خصوص ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا وبا کمک مزدوران داخلی این کار را کرد و آنها باید بدانند سه ضلع یک مثلث شوم هستند و بدانند جمهوری اسلامی از آنها نمی گذرد.

روسیه: ایران خواستار محدود شدن فعالیت‌های بازرسی آژانس اتمی شد - اسپوتنیک ایران
روسیه: ایران خواستار محدود شدن فعالیت‌های بازرسی آژانس اتمی شد

وزیر دفاع سابق ایران تاکید کرد: برای ما کاملا روشن است که رژیم صهیونیستی این کار را کرده است و آنها برای ما مشکل ایجاد کردند جمهوری اسلامی به روشی که خودش تعیین می کند و در زمینی که خودش تعیین می کند پاسخ می دهد. رژیم صهیونیستی باید در یک تشنج دائمی باشد و مهم این است که رژیم صهیونیستی در یک خانه شیشه ای قرار دارد.

سردار وحیدی تصریح کرد: اگر بنا باشد ما فراتر از پروتکل هسته‌ای عمل کنیم معنا ندارد مرکز هسته‌ای ما و دانشمند هسته‌ای ما مورد هدف قرار بگیرد. معناندارد ما در ان پی تی بمانیم. معنا ندارد وقتی ما بالاترین سطح بازرسی را پذیرفتیم مرکز هسته‌ای ما مورد خرابکاری قرار گیرد و دانشمند هسته‌ای ما ترور شود.کشورهای منطقه هم بدانند همکاری آنها با رژیم صهیونیستی ممکن است آنها را به قعر آتش ببرد و ممکن در ارزیابی های ما همکار این رژیم قلمداد شوند.

شایان ذکر است که بیست و هفتم نوامبر رجا نیوز در گزارشی از ترور محسن فخری زاده، یکی از دانشمندان رده بالای حوزه هسته‌ای و موشکی ایران در منطقه آبسرد دماوند (استان تهران) خبر داد. پس از آن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء محسن فخری‌زاده موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد. طرف ایرانی دست داشتن اسرائیل در این ترور را تایید می‌کند و از سایر کشورها می‌خواهد که این عمل اسرائیل را محکوم کنند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала