اکثر مناطق ایران در انتظار بارش برف و باران

© Photo / IRNAاکثر مناطق ایران در انتظار بارش برف و باران
اکثر مناطق ایران در انتظار بارش برف و باران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی ۲۴ ساعت آینده بارش در بیشتر مناطق کشور ادامه خواهد داشت و شدت بارش‌ها در ۱۲ استان بیشتر است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق تحلیل آخرین نقشه ‌های هواشناسی ایران، ظرف ۲۴ ساعت آینده بارش در بیشتر مناطق کشور به‌ جز خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان ادامه دارد.

تخریب همزمان 4 آسمان خراش در امارت+ویدیو - اسپوتنیک ایران
تخریب همزمان 4 آسمان خراش در امارات+ویدیو

شدت بارش ‌ها نیز در استان ‌های خوزستان، شمال فارس، شمال بوشهر، شمال و مرکز خلیج فارس، لرستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، جنوب همدان و مرکزی است.

از روز دوشنبه در استان ‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل و شمال اصفهان بارش پراکنده پیش‌ بینی می ‌شود که به تدریج سامانه بارشی فعال از شمال شرق کشور خارج می ‌شود.

طی بعد از ظهر روز سه ‌شنبه با ورود سامانه جدیدی از جنوب غرب کشور بارش پراکنده در خوزستان، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری دور از انتظار نیست و در روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور بارش خواهیم داشت.

همچنین در این روز بارش در استان ‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، جنوب همدان، مرکزی و شرق کرمانشاه شدت بیشتری دارد.

روز پنجشنبه از شدت بارش‌ ها در شمال غرب و غرب کشور کاسته می ‌شود و بارش ‌ها به سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق خواهد رسید. همچنین در دامنه ‌های زاگرس مرکزی و شمالی واقع در غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی بارش به‌ صورت برف خواهد بود و در جنوب غرب و جنوب کشور وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала