۴ واکسن کرونای ایرانی به سازمان جهانی بهداشت ارائه شد

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ارائه ۴ واکسن کرونای ایرانی به سازمان جهانی بهداشت
ارائه ۴ واکسن کرونای ایرانی به سازمان جهانی بهداشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نمود که واکسن ایرانی تا ۲ هفته آینده وارد فاز انسانی می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران از ارائه ۴ واکسن کرونای ایرانی به سازمان جهانی بهداشت خبر داد و گفت: واکسن ایرانی کرونا تا ۲ هفته آینده وارد فاز انسانی می‌شود.

صحن مجلس شورای اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
انتقاد رئیس کمیته بهداشت مجلس ایران از نبودن قرنطینه کامل برای مبارزه با کرونا

ایرج حریرچی ظهر امروز ‌در ‌جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای زنجان ‌درباره ساخت مراحل واکسن ایرانی کرونا با اشاره به اینکه واکسن‌هایی تا به امروز در این زمینه اقدام به ساخت آن می‌کنیم، با نظارت سازمان جهانی بهداشت بوده است، اظهار داشت: در همین راستا اخیراً چهار مورد از این واکسن‌ها را به سازمان جهانی بهداشتی ارائه کرده‌ایم، به طوری که از پیشرفت‌های ایران در این حوزه ابراز شگفتی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود:‌ اقدامات برای تولید واکسن ایرانی کرونا در حال انجام است ‌ و تا دو هفته آینده وارد فاز انسانی شده و سپس شاهد ورود آن به بازار خواهیم بود.

این مسئول در خصوص محدودیت های جدید در ایران افزود: خوشبختانه محدودیت‌های کرونایی و تعطیل شدن مشاغل در روند نزولی مبتلایان به کرونا موثر است به طوریکه به‌خاطر محدودیت‌های کرونایی در برخی از شهرستان‌ها که در آبان‌ماه اعمال شد امروزه مشاهده می‌کنیم که 69 شهرستان از لیست قرمز خارج شده و به زودی دیگر شهرستان‌ها نیز خارج می‌شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала