ستاد مقابله با کرونا در تهران: روزانه 1000 بیمار کرونایی بستری می شوند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ستاد مقابله با کرونا در تهران: روزانه 1000 بیمار کرونایی بستری می شوند
ستاد مقابله با کرونا در تهران: روزانه 1000 بیمار کرونایی بستری می شوند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توکلی: کادر درمان در این چند ماهه به صورت شبانه روزی تمام توان خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: با پذیرش هزار بستری در طول شبانه روز، هیچ بیماری در پشت درهای بیمارستان نمانده و ما توانستیم تجمیع خدمات را به طور مشخص در سطح شهر تهران به انجام برسانیم.

وی افزود: وجود کرونا باعث شد تا نگاه ما نسبت به طراحی نوین بیمارستانی تغییر کند و با وجود مشکلات موجود، همکاری بین بخشی توسعه یاید و زیرساخت‌های مراکز درمانی تجهیز شود. یکی از طرح‌های مورد نیاز در حوزه درمان و بهداشت، بحث تله مدیسین (درمان از راه دور) است که امیدواریم با توسعه کلینیک‌های مجازی این چالش برطرف و شرایط بهبود یابد.

وی با بیان اینکه دستاورد دیگر در دوران کرونا که جنبه اجتماعی داشت ایجاد مراکز مراقبتی و نقاهتگاهی در دوره اول بود و بخش خصوصی توانست رسالت اجتماعی خود را در این حوزه به خوبی ایفا کند، افزود: راه اندازی و تجهیز بخش آزمایشگاهی، خرید خدمت کامل از بخش خصوصی و توسعه شبکه آزمایشگاهی از دیگر دستاوردهای این دوران بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала