آخرین اخبار از واکسن ایرانی کرونا

© Photo / IRNAآخرین اخبار از واکسن ایرانی کرونا
آخرین اخبار از واکسن ایرانی کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بنابر اعلام سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران، ۸ واکسن کرونای ایرانی جدید در آستانه ورود به فهرست کاندیداهای واکسن سازمان جهانی بهداشت قرار دارند.

به گزارش اسپوتنیک، کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران که پیش از این از قرار گرفتن ۸ واکسن‌ ایرانی کرونا در جمع فهرست کاندیداهای واکسن سازمان بهداشت جهانی خبر داده بود، امروز اعلام داشت که ۸ واکسن کرونای ایرانی دیگر در آستانه ورود به این فهرست قرار دارند.

جهانپور در توئیتی نوشت: ۸ واکسن ایرانی کرونا در فهرست کاندیداهای واکسن سازمان جهانی بهداشت قرار گرفته و البته ۸ واکسن ایرانی دیگر در آستانه ورود به این فهرست قرار دارد.

​سخنگوی سازمان غذا و داروی ایران در ادامه افزود: تقریبا تمام استراتژی‌های احتمالی دستیابی به واکسن کووید۱۹ در ایران از مرحله تولید آزمایشگاهی عبور کرده است.

جهانپور در توئیت دیگری نوشت:آزمایش انسانی(مطالعه بالینی) حداقل دو واکسن ایرانی کرونا کلید خورد.گام های بلند فناوران ایرانی در دستیابی به واکسن کووید19 ادامه دارد.

پیش از این جلیل کوهپایه‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از آغاز آزمایش فاز انسانی دو واکسن کرونا در این دانشگاه خبر داده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала