شرکت آلماز آنتی اظهارات هلند درباره عدم پاسخگویی به پرونده سقوط هواپیمای مالزی را رد کرد

© Fotolia / Flik47شرکت آلماز آنتی اظهارات هلند درباره عدم پاسخگویی به پرونده سقوط هواپیمای مالزی را رد کرد
شرکت آلماز آنتی اظهارات هلند درباره عدم پاسخگویی به پرونده سقوط هواپیمای مالزی را رد کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، آلماز-آنتي اظهارات دادستاني هلند مبني بر اينكه اين نگراني به عنوان بخشي از تحقيقات در مورد سقوط هواپیمای مالزی MH17 در ژوئيه 2014 پاسخي ارسال نكرد، را انكار مي كند.

حکم دادگاه هلندی درمورد سقوط بوئینگ مالزی صادر شد - اسپوتنیک ایران
حکم دادگاه هلندی درمورد سقوط بوئینگ مالزی صادر شد

در این بیانیه امده است، در تاریخ 4 سپتامبر ، در پاسخ به درخواست کمک حقوقی با اطلاعاتی در مورد انتصاب کارشناسان تحقیق ما، نامه ای برای قاضی تحقیق در هلند ارسال شد و در 21 سپتامبر، تاییدیه ای از قاضی تحقیق دریافت شد که نامه ما دریافت شده و تماس ها برقرار شده است.

آلماز-آنتی تأكید كرد كه هر دو این نامه ها در دسترس هستند و جای نگرانی نیست.

پیش از این ، مانون ریدربکس، دادستان هلند در جلسه دادرسی درباره سقوط هواپیمای مالزی گفت که قاضی تحقیق کارشناسان آلماز-آنتی را برای بررسی بیشتر پرونده MH17 تعیین نکرده است ، زیرا طرف روسی به درخواست او پاسخ نداده است.

شایان ذکر است، پرواز شماره 17 هواپیمایی مالزی با نماد اختصاری MH17 پروازی مستقیم شرکت هواپیمایی مالزی بود که از آمستردام در هلند به مقصد کوالالامپور در مالزی در حرکت بود. این هواپیما 14 ژوئیه 2014 در شرق اوکراین سرنگون شد. تمام 298 مسافر هواپیما که شهروندان هلند،مالزی و استرالیا بودند کشته شدند.

به عقیده کارشناسان هواپیما بر اثر اصابت موشک «بوک» که به 53-مین تیپ موشکی کورسک تعلق داشت مورد هدف قرار گرفت.

در وزارت خارجه روسیه گزارش گروه بین المللی بازرسی را بی اساس نامیدند. کرملین متذکر شد که مسکو نتایج کار گروه بین المللی را فقط در صورتی خواهد پذیرفت که در روند بازرسی شرکت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала