امیرعبداللهیان: برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد

© Sputnik / Somayeh Pasandideامیرعبداللهیان: برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد
امیرعبداللهیان: برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین‌الملل به حواشی انتخابات ایالات متحده آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین‌الملل با اشاره به سابقه مذاکره کشورش با دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا اظهار داشت: ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست.

امیرعبداللهیان در پیامی توئیتری به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی نوشت: ما با حزب دموکرات و جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا مذاکره داشتیم. برجام از زمان اوباما نقض آمریکایی را آغاز کرد. ذوق زدگی از آمدن یکی و رفتن دیگری همان یافتن سراب آرزوها در آمریکاست. واقعیت آنجا همین است که می بینیم. بی‌تردید ایران قوی است و با اقتصادی قوی بیمه خواهد شد. با جهان رابطه عزتمند داریم.

​شایان ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شده و هم اکنون شمارش آرا ادامه دارد. هر دو نامزد ریاست جمهوری یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن خود را پیروز رقابت می دانند؛ دونالد ترامپ در عین حال به روند شمارش آرا اعتراض و اعلام کرده که در روند شمارش "تقلب" رخ داده است. بر اساس آمار منتشره توسط رسانه‌ها، جو بایدن تاکنون با کسب ۲۶۴ رای الکترال در مقابل ۲۱۴ رای الکترال ترامپ، پیشتاز این رقابت انتخاباتی است و شانس بیشتری برای پیروزی در این رقابت دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала