حضور نیروی زمینی ارتش ایران در مناطق مرزی تقویت می‌شود

© Photo / IRNAحضور نیروی زمینی ارتش ایران در مناطق مرزی تقویت می‌شود
حضور نیروی زمینی ارتش ایران در مناطق مرزی تقویت می‌شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از تقویت حضور این نیرو در مناطق مرزی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در خصوص درگیری‌ها در منطقه قره باغ میان دو کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان اظهار داشت: حفظ ژئوپلیتیک منطقه قابل احترام و خط قرمز ماست و هیچ قدرتی نباید درصدد تغییر در جغرافیای منطقه باشد و ما این موضوع را بر نمی‌تابیم.

استقرار تانک‌های ایران در مرز با قره باغ - اسپوتنیک ایران
استقرار تانک‌های ایران در مرز با قره باغ

حیدری تصریح کرد: یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مناطق مرزی مستقر شده‌اند و ما این استقرار را تقویت و محکم‌تر می‌کنیم و با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض اندام خارج از قوانین و مقررات بین المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران افزود: ما به‌هیچ عنوان اجازه عبور از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهیم، خط قرمز ما تأمین امنیت، آرامش و آسایش مردم است و ارتش با حضور خود در کنار مردم امنیت و آرامش آن‌ها را تأمین می‌کند.

وی بیان داشت: هیچ خطری مرزهای شمال غرب کشور را تهدید نمی‌کند و با افزایش روزافزون قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروهای مسلح، آمادگی حفاظت و صیانت از مردم عزیز و مرزهای کشورمان را در حد بسیار خوبی به‌دست آورده‌ایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала