تشکیل "قرارگاه ۱۷ ربیع" برای کنترل قیمتها

© Photo / IRNA تشکیل "قرارگاه ۱۷ ربیع" برای کنترل قیمتها در ایران
 تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع برای کنترل قیمتها در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه ایران از تشکیل "قرارگاه ۱۷ ربیع" برای کنترل قیمتها در ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: این قرارگاه با حضور وزرای جهاد کشاورزی، صمت، دادگستری و دادستان کل کشور و همه دستگاه های نظارتی و امنیتی که در این مساله درگیر هستند، تشکیل شد.

فرمانده کل سپاه ایران ادامه داد: در این جلسه ای نحوه و سازوکار مشارکت همه نهادها برای کنترل زودهنگام و موثر قیمت هایی که بی رویه بالا رفته است را مورد بررسی قرار دادیم، تا اقدامات  لازم آغاز شود.

سلامی: قدرت موشکی ما ضامن عقب نشینی دشمنان است - اسپوتنیک ایران
سلامی: قدرت موشکی ما ضامن عقب نشینی دشمنان است

وی تصریح کرد: مباحث بسیار خوبی در این جلسه رد و بدل و تصمیماتی از جمله تشکیل قرارگاه های عملیاتی مورد نیاز در وزارتخانه های سمت و جهاد کشاورزی هم گرفته شد.

فرمانده کل سپاه ایران افزود: به فضل الهی و یاری امام زمان (عج) از همین فردا، تمامی تصمیمات عملیاتی می شود، در این جلسه مقرر گردید بین  وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی  و بسیج تعامل و هماهنگی نزدیکی برقرار شود، در واقع بسیج نقش خودش را در نظارت و بازرسی و در خصوص عرضه مستقیم کالا به مردم  تعریف و بر عهده خواهد گرفت.

سرلشکر سلامی گفت: سپاه ظرفیت های متنوعی در اختیار دارد که در این موضوع برای کمک به این دو وزارتخانه بسیج خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала