ممنوعیت خروج از پایتخت برای تهرانی ها

© Sputnik / Soheil Ghanbarzadehممنوعیت خروج از تهران
ممنوعیت خروج از تهران 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران در خصوص متخلفان و پلمپ ۲۳۴ واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورات کرونایی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در خصوص نظارت پلیس بر رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی کرونا بیان داشت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بخشی از فرآیند کنترل اصناف و نظارت بر رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی از سوی آنان به پلیس واگذار شده است که در همین راستا نیز بیش از ۵۰ تیم گشتی برای این موضوع اختصاص داده شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: همکاران من تا به این لحظه بیش از ۲۳۹ هزار و ۵۱ واحد صنفی را مورد بازدید قرار داده اند که حدود ۲۵ هزار واحد به دلیل عدم رعایت ضوابط، تذکر گرفتند. همچنین  ۲۵۹ واحد صنفی متخلف هم که قبلا تذکر گرفته بودند جریمه شدند و  ۲۳۴ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل اصرار بر عدم رعایت پروتکل ها و مقررات بهداشتی پلمب شدند.

وی در خصوص مصوبه ستاد کرونا درباره محدودیت تردد در ۲۵ مرکز استان نیز گفت: از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه، همکاران من در پلیس راه تهران بزرگ اجازه ورود پلاک  شهرهای دیگر به تهران و خروج پلاک تهران را نخواهند داد. 

جدیدترین جزئیات واکسن ایرانی کرونا از زبان نمکی - اسپوتنیک ایران
جدیدترین جزئیات واکسن ایرانی کرونا از زبان نمکی

وی با بیان اینکه در صورت اصرار به ادامه مسیر این خودروها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند، افزود: استقرار و نظارت پلیس در این مبادی ۲۴ ساعته خواهد بود.

به گفته رحیمی، علاوه بر این محدودیت جریمه ۱۰۰ هزار تومانی برای راننده فاقد ماسک و جریمه ۲۰ هزار تومانی به ازای هر سرنشین بدون ماسک خودروها را نیز در سراسر شهر اعمال خواهیم کرد. البته خودروهای تک سرنشین مشمول این جریمه نیستند.

رییس پلیس پایتخت بیان داشت: طی ۱۰ روز گذشته ۵ هزار و ۷ نفر از رانندگان و ۹ هزار ۶۱ نفر از سرنشینانی که قوانین و مقررات را رعایت نکردند جریمه شده‌اند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала