کولیوند، سرگردانی بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی را رد کرد

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / کولیوند سرگردانی بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی را رد کرد
کولیوند سرگردانی بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی را رد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس سازمان اورژانس ایران: تاکنون موردی که بیمار کرونایی در آمبولانس جان خود را از دست بدهد، نداشته ایم و به هر قیمت که شده بیماران را به بیمارستان می رسانیم. 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس ایران با اشاره به شایعاتی که در مورد سرگردانی بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی گفت: تا به امروز هیچ آمبولانسی را نداشتیم که سرگردان باشند و با مریض در خیابان‌ها بچرخد، آمبولانس‌ها قبل از اینکه مریض را تحویل بگیرند با بیمارستان‌ها هماهنگ می‌شوند و مریض به هیچ عنوان در آمبولانس‌ها سرگردان نیستند.

وی درباره اینکه چه تعداد از بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها قبل از اینکه به مراکز درمانی برسند جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تا به امروز هیچ بیمار کرونایی داخل آمبولانس‌ها قبل از اینکه به بیمارستان برسد جان خود را از دست نداده است.

رئیس اورژانس ایران در پایان گفت: ما از تکنسین‌های ویژه ای برای خدمات دهی به بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم و به هر قیمتی شده است بیماران کرونایی را به مراکز درمانی می‌رسانیم و اجازه نمی‌دهیم ثانیه از وقت خدمات دهی به بیماران تلف شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала