محدودیت‌های جدید کرونایی در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محدودیت‌های جدید کرونایی در ایران
محدودیت‌های جدید کرونایی در ایران    - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روحانی از محدودیت‌های جدید 10 روزه در ایران خبر داد.

به  گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رئیس جمهور ایران، حسن روحانی در روز شنبه در جلسه ستاد ملی کرونا از تصمیمات جدید در مورد محدودیت‌های جدید در زمینه ویروس کرونا خبر داد.

وی اعلام کرد: " در جلسه امروز ستاد ملی کرونا امروز تصمیمات مهمی برای محدودیت گرفتیم این تصمیمات نسبت به 25 استان با شرایط خاص و برای 46 شهرستان با شرایط متفاوت و مختلف اجرا می‌شود."

لاری:  بزودی به سمت آزمایش انسانی واکسن کرونا می‌رویم - اسپوتنیک ایران
لاری: به سمت آزمایش انسانی "واکسن کرونا" می‌رویم

وی افزود: " 43 شهرستان قبلی که برای آنها محدودیت قائل شده بودیم، تمدید شد و برای 25 مراکز استان تصمیماتی گرفته شد که از روز چهارشنبه این هفته تا جمعه بعد از آن به مدت 10 روز برای مراکز این استان‌ها اعمال می‌شود.  "

رئیس جمهور ایران همچنین خاطرنشان کرد: " در این محدودیت‌ها آن دسته از فعالیت‌های گروه 3  و 4 که عمدتا آموزشی و محل تجمع است برای آن 10 روز ممنوع می شود و همه این موارد توسط سخنگوی ستاد ملی کرونا برای مردم تشریح می شود."

وی همچنین با اشاره به مشکلاتی که رژیم قرنطینه ایجاد می‌کند گفت: " افرادی که به آنها که می‌گوییم، که شما باید 15 روز در خانه بمانید، فردی است که کار روزمره انجام می‌دهد و این 15 روزی که وی را قرنطینه می‌کنیم برای زندگی دچار مشکل می‌شود. در اینجا ما باید بیمه‌های ویژه‌ای را برای اینگونه افراد تعریف کنیم، افرادی که از فعالیت‌ها بازداشته می‌شوند و بتوانیم آنها را یاری و کمک کنیم.     "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала