هشدار روحانی در خصوص همکاری مردم برای مبارزه با کرونا

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidencyهشدار روحانی در خصوص همکاری مردم برای مبارزه با کرونا
هشدار روحانی در خصوص همکاری مردم برای مبارزه با کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران در جلسه ستاد ملی کرونا اعلام کرد که مردم ما اگر در زمینه مبارزه با بیماری کرونا با همه توان به صحنه نیایند و همکاری نکنند، مطمئنا ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا این کشور اظهار کرد: ما در کرونا مسائل مفصلی را بحث کردیم. برای اینکه در برابر این ویروس موفق شویم همه باید به وظایف‌مان عمل کنیم. دولت یکسری وظایف دارد و بهداشت و درمان هم که در میدان مبارزه است وظایف خاصی دارد.

دانشمندان علائم غیرمعمول جدید کرونا  را کشف کردند - اسپوتنیک ایران
دانشمندان علائم غیرمعمول جدید کرونا را کشف کردند

روحانی افزود: مردم ما اگر در این زمینه با همه توان به صحنه نیایند و همکاری نکنند مطمئناً ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود. مردم باید همراهی کرده و دستورالعمل‌ها را مراعات کنند.

وی تاکید کرد: مصوبات خوبی در ستاد کرونا ابلاغ شده است اما دقیق اجرا نمی‌شد یا اصلاً اجرا نمی‌شد، به همین دلیل رهبر انقلاب دستور دادند که ما یک قرارگاه عملیاتی تشکیل دهیم تا اجرای مصوبات را تا آخر پیگیری کرده و بر حسن اجرای آن نظارت کند. باید ببینیم آیا آنچه تصویب شده و می‌شود به خوبی و با دقت اجرا می‌شود؟ آیا با متخلفین برخورد می‌شود؟

رئیس‌جمهور ایران گفت: ما نمی‌توانیم اکتفا کنیم به اینکه جامعه انضباط دارد و مردم ما همراهی می‌کنند بنابراین ما کاری انجام ندهیم، بلکه باید اعمال حاکمیت کرده و مقررات را به دقت اجرا کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала