درگیری مسلحانه خونین در یکی از روستاهای ایران

© Sputnikکهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اثر درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای شهرستان بهمئی استان استان کهگیلویه وبویراحمد ایران ۲ نفر کشته و چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از عصر ایران ، سرهنگ کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد ایران اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی مسلحانه در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی، بلافاصله مأموران انتظامی این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی مأموران  معلوم شد این درگیری مسلحانه از نزاع بین دو پسر بچه آغاز شده است.

درگیری مسلحانه خونین در تهران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
درگیری مسلحانه خونین در تهران + ویدئو

مصطفایی تصریح کرد: دراین نزاع مسلحانه بین خانواده‌ها ۲ نفر از طرفین درگیری در پی وقوع تیراندازی کشته و چهار نفر دیگر از طرفین مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل وقوع نزاع سه نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و دستگیر وسه قبضه سلاح گرم از آنها کشف کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر افراد در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد اظهار کرد: با حضور پلیس، امنیت در منطقه برقرار است.

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.

شهرستان بهمئی با جمعیتی حدود ۳۸ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала