باشگاه پرسپولیس خبر از تامین 250 هزار یورو برای پرداخت به برانکو داد

© Photo / IRNAباشگاه پرسپولیس خبر از تامین 250 هزار یورو برای پرداخت به برانکو داد
باشگاه پرسپولیس خبر از تامین 250 هزار یورو برای پرداخت به برانکو داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرار است فردا باشگاه پرسپولیس 250 هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، پس از تلاش‌هایی که در هفته‌های اخیر توسط مدیران باشگاه پرسپولیس انجام شد، در نهایت معادل ریالی 250 هزار یورو در حساب باشگاه تامین شد تا با تبدیل پول به یورو، این مبلغ به حساب برانکو ایوانکوویچ در عمان انتقال داده شود.

وکیل برانکو: به زودی به فیفا نامه خواهیم زد - اسپوتنیک ایران
وکیل برانکو: به زودی به فیفا نامه خواهیم زد

یک منبع آگاه در این زمینه به ایسنا گفت: صبح فردا کار انتقال 250 هزار یورو انجام می‌شود و باقی مانده بدهی هم تا چند روز دیگر تامین می‌شود.

باشگاه پرسپولیس از کل طلب برانکو ایوانکوویچ، 330 هزار یورو پرداخت کرده و باید 784 هزار یورو دیگر به این مربی پرداخت کند.

پیشتر دارو بوسیچ، وکیل برانکو گفته بود: مهلت پرسپولیس برای پرداخت طلب موکلم به پایان رسیده است، من اطلاعی از تصمیم کمیته انضباطی فیفا ندارم و اگر تا دو روز آینده اتفاقی در این زمینه رخ ندهد، به فیفا نامه زده و خواستار اقدام فدراسیون جهانی می شویم. رفتار باشگاه متقلبانه و فریبنده بوده و آنها به دروغگویی خود ادامه می دهند. مدیران پرسپولیس 30 روز برای پرداخت طلب برانکو فرصت خواستند اما در این زمان هم اتفاقی نیفتاد. از رسانه های ایران فهمیدیم باشگاه پرسپولیس تا امروز فقط 350 هزار دلار برای پرداخت آماده کرده است و یک دروغ دیگر از طرف مدیریت باشگاه به ما گفته شد‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала