مجلس ایران از گزند کرونا در امان نماند

© Photo / IRNA مجلس شورای اسلامی در ایران
 مجلس شورای اسلامی در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تا کنون رسما اعلام شده است که ۳۶ تن از نمایندگان مجلس یازدهم به این بیماری مبتلا شده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز تاکنون از گزند ویروس کرونا که حدود ۷ ماه هست زندگی مردم در جوامع مختلف را تحت تاثیر قرار داده و تاکنون بیش از ۳۴/۵ میلیون نفر را در سطح دنیا مبتلا کرده است، درامان نماندند.

پس از برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و قبل از آغاز به کار رسمی این مجلس بود که سه تن از نمایندگان منتخب مردم بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند. «فاطمه رهبر» نماینده مردم تهران در مجالس هفتم و هشتم و نهم و منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، «عیسی جعفری» نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و «محمدعلی رمضانی دستک» منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم از منتخبانی بودند که بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

شهروندان عربستان برای سفر به ۱۲ کشور باید مجوز بگیرند + جزئیات  - اسپوتنیک ایران
تشکیل نخستین حزب مخالف حکومت آل سعود در عربستان

بر اساس آنچه که از سوی نمایندگان تاکنون رسما اعلام شده است، ۳۶ تن از نمایندگان مجلس یازدهم به این بیماری مبتلا شده اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز چندین بار در جریان برگزاری جلسات علنی مجلس تاکید کرده است که هر هفته از نمایندگان تست کرونا گرفته می‌شود و برگزاری جلسات صحن علنی هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

روزانه تب نمایندگان گرفته شده و در صورت مشاهده علائم از آنها آزمایش و تست کرونا گرفته می‌شود. همچنین نمایندگان و تمامی مراجعان به مجلس شورای اسلامی باید از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده استفاده کنند. قرار بر این است که جلسات کمیسیون‌های تخصصی با حضور مهمان‌ها در فضای بزرگتری برگزار شود که محل جدیدی هم به فضاهای قبلی اضافه شده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از آغاز به کار خود نسبت به موضوع کرونا در جامعه بی تفاوت نبودند و مسائلی از قبیل برگزاری کنکور سراسری و آغاز سال تحصیلی در شرایط کرونایی را دنبال کردند تا از اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم مطمئن شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала