افشاگری فوتبالیست محبوب ایرانی علیه مارک ویلموتس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / افشاگری فوتبالیست محبوب ایرانی علیه مارک ویلموتس
افشاگری فوتبالیست محبوب ایرانی علیه مارک ویلموتس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی قلی زاده هافبک تیم ملی فوتبال ایران و هافبک تیم شارلروا بلژیک صحبت هایی را در مورد مارک ویلموتس ، مربی سابق تیم ملی انجام داده است .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پارس فوتبال علی قلی زاده هافبک تیم فوتبال شارلوای بلژیک در جدیدترین صحبت های خود در مورد حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت: من در مورد ویلموتس حرفی ندارم. فقط می توانم بگویم او در ایران هیچ دوستی ندارد. کسی را نمی توانید پیدا کنید که حرف خوبی درباره او بزند. از نظر مساله مالی اختلافاتی بین او و فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمد اما واقعیت این است که او نتایج خوبی نگرفت. با مربیگری او ما دوبازی مهم مقابل بحرین و عراق را از دست دادیم.

مارک ویلموتس  - اسپوتنیک ایران
قاضی زاده: رسیدگی به پرونده ویلموتس دخالت در کار فدراسیون فوتبال نیست

من هرگز ادعا و شکایتی نداشتم و حضور در تیم ملی کشورم برایم افتخار است. من در شروع کار ویلموتس نبودم اما وقتی یک مربی برنده نمی شود این سوال به وجود می آید که آیا او انتخاب های درستی داشته است؟ در مورد ویلموتس و در دو مسابقه ای که تیم ملی نیاز مبرمی به برد داشت این برایم تعجب آور بود که کاوه رضایی فقط یک دقیقه بازی کرد و من اصلا بازی نکردم. در حالی که فکر می کنم اگرما بازی می کردیم شاید می توانستیم به تیم کمک کنیم.

مارک ویلموتس بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل بلژیک است. وی از ۸ خرداد ۱۳۹۸ رسماً هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت اما در آذر ۱۳۹۸ با فسخ قرارداد خود از تیم ایران جدا شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала