محرومیت یک سوم دانش آموزان استان کرمان از دسترسی به فضای مجازی

© Photo / IRNAمحرومیت یک سوم دانش آموزان استان کرمان از دسترسی به فضای مجازی
محرومیت یک سوم دانش آموزان استان کرمان از دسترسی به فضای مجازی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احمد اسکندری نسب ، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد یک سوم دانش آموزان این استان در ایران از دسترسی به فضای مجازی محروم هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، احمد اسکندری نسب با اشاره به اینکه در دوره کرونایی فعلی بیش از یک سوم دانش آموزان استان به فضای مجازی دسترسی ندارند خاطر نشان کرد: آموزش حضوری در شرایط فعلی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ایجاد عدالت آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ترسیم نقشه یادگیری برای تک تک دانش آموزان در مدارس گفت: برنامه درسی در دوران شیوع ویروس کرونا به صورت کامل اجرا می شود.

رکورد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
رکورد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایران

وی با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار مدرسه زیر ۵۰ نفر دانش آموز در استان اظهار کرد: رعایت مسائل بهداشتی در این مدارس آسان تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خاطر نشان کرد: کلاس های درس در مدارس این استان ۱۰۰ درصد به صورت حضوری در حال برگزاری است و آموزش از روش های مختلف حضوری، مجازی، برنامه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور دنبال می شود.

این درحالی است که امروز اعلام شد که استان کرمان و همچنین استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز از لحاظ میزان شیوع کرونا  قرار دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала