جزئیات دستگیری سلطان قبر در ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جزئیات دستگیری سلطان قبر در ایران
جزئیات دستگیری سلطان قبر در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران از دستگیری فردی که با فروش قبور ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در تشریح ماجرای دستگیری "سلطان قبر" بیان داشت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام کردند با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می‌کرده، آشنا شده‌اند که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه‌های امامزاده های حضرت عبدالعظیم‌حسنی، ابن بایویه ، امامزاده عبدالله و ...  مبالغ هنگفتی را اخذ کرده و متواری شده است.

Butter - اسپوتنیک ایران
صدای پای سلطان کره در بازار ایران +ویدئو، عکس

گودرزی افزود: با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد. کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ ها موفق می شوند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور در اماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است. با اعتراف صریح وحید، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала