هفته سخت کرونایی در تهران

© Sputnik / Anton Bystrov /  مراجعه به بانک تصاویر هفته سخت کرونایی در تهران
هفته سخت کرونایی در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران، هفته آینده را هفته سخت‌تری در رابطه با بیماری کرونا در این کلانشهر دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران اظهار داشت: به نظر می‌رسد هفته آینده هفته سخت‌تری در تهران در رابطه با بیماری کرونا باشد و حتما باید به سمت اعمال محدودیت‌ها حرکت کنیم.

تهران درگیر موج سوم کرونا شد - اسپوتنیک ایران
تهران درگیر موج سوم کرونا شد

زالی تصریح کرد: به نظر می‌رسد شرایط خوبی در هفته یا هفته‌های بعدی در تهران نداشته باشیم. فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با اشاره به پیگیری اعمال مجدد محدودیت‌ها در این کلانشهر، بیان داشت: با تمام توان در این زمینه در تلاش هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

گفتنی است، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران در اوایل هفته جاری از ارسال پیشنهاداتی به وزارت بهداشت خبر داده بود و اعلام داشته بود: به نظر می‌رسد شرایط فعلی تهران سخت تر شده به همین دلیل در نامه‌ای به وزیر بهداشت درخواست کردیم مجموعه ای از محدودیت هایی که کمیته امنیتی - انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا در گروه های ۳ و ۴ به عنوان مصادیق محدودیت اعلام کرده به خصوص موضوع دورکاری در سطح استان تهران بار دیگر اعمال شود.

این در حالی است که سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران امروز چهارشنبه اعلام کرد: با فوت ۱۸۴ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسیده است و ۲۴ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала