شرایط قرمز کرونایی در تهران و درخواست دورکاری کارمندان

© Sputnik / Mohammad Sobhanشرایط قرمز کرونایی در تهران
شرایط قرمز کرونایی در تهران 
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس ستاد کرونای استان تهران بیان داشت که تهران وارد موج سوم کرونا شده و اگر اقدامات درست صورت نگیرد، هفته های سختی در پیش خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی صبح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی این نامه درخواست بازگشت محدودیتها از جمله بحث دورکاری مطرح شده، نظر می رسد که شرایط فعلی تهران شرایط سخت‌تری است. به همین دلیل درخواست کرده‌ایم که مجموعه محدودیت‌های کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی در گروه های ۳ و ۴، به خصوص بحث دورکاری در سطح استان تهران مجدداً بازگردانده شود.

وی بیان داشت که تهران شرایط کاملا قرمزی دارد و افزود: آمار روزهای اخیر نشان از آن است که در تهران وارد موج سوم شده‌ایم، به گونه ای که فاصله‌ بین موج دوم  و موج سوم فاصله بسیار کوتاهی بود. با توجه به این که از روز شنبه تا به امروز در حال رصد وضعیت هستیم، به نظر می‌رسد که آمار رو به افزایش است و طبیعتاً این آمار موج گذرا تلقی نمی‌شود، آماری که الان تجربه می‌کنیم در تطابق با شکل‌گیری موج سوم است.

وی در ادامه گفت:‌ البته تیم اپیدمیولوژی ستاد کرونای استان تهران در حال بررسی و تحلیل دقیق وضعیت است و از آنجا که دلایل متعددی در این زمینه نقش داشته باید به تمام این عوامل توجه شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала