پاسخ ظریف به ادعای طرح سوء قصد ایران علیه سفیر آمریکا

© AP Photo / Petr David Josekپاسخ ظریف به ادعای طرح ایران برای ترور سفیر آمریکا
پاسخ ظریف به ادعای طرح ایران برای ترور سفیر آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به ادعای نشریه پولیتیکو در خصوص طرح ایران برای سوء قصد علیه سفیر آمریکا در آفریقای جنوبی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با انتشار پیامی در توییتر نوشت: دروغگوی همیشگی با طرح هشداری دروغین، دونالد ترامپ را گمراه کرد تا دشمن شماره یک داعش را ترور نماید.

وی افزود: هم اکنون، وی تلاش دارد تا از طریق ارائه هشدار دروغین جدیدی، ترامپ را به مادر تمامی باتلاق‌ها بکشاند و فریب دهد.

منبع پولیتیکو: "مقامات آمریکایی"

منبع ترامپ: "گزارش جراید"

زمان بیدار شدن است!

​شایان ذکر است که پیش از این دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در پی ادعای نشریه پولیتیکو مبنی بر وجود تصمیم ایران برای ترور سفیر واشنگتن در آفریقای جنوبی در پاسخ به ترور سردار سلیمانی، در صفحه توییتر خود نوشت: طبق گزارش مطبوعات، ایران ممکن است یک ترور یا حمله دیگری را به تلافی کشتن قاسم سلیمانی طرح ریزی کند. 

ترامپ در ادامه با دفاع از ترور سردار سلیمانی افزود: (این اقدام)  به خاطر برنامه‌ریزی او برای حمله ای در آینده،  کشتن نظامیان آمریکایی،  مرگ و رنج به بار آمده در طی چند سال انجام شد. 

رئیس جمهور آمریکا در بخشی دیگر از اظهاراتش تهدیدهایی را مطرح کرده و گفت: هر حمله ای توسط ایران،  به هر شکلی علیه آمریکا با حمله ای 1000 برابر  بزرگ تر علیه ایران مواجه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала