تهران در حال آماده شدن برای موج سوم کرونا

© Flickr / Rafael Roblesتهران در حال آماده شدن برای موج سوم کرونا
تهران در حال آماده شدن برای موج سوم کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار داشت: ورود موج سوم در استان تهران بسیار زودتر از سایر استان ‌‌ها رخ خواهد داد و آمار ۷۲ ساعت اخیر نیز نشان دهنده این است که تهران در وضعیت قرمز و جدیدی قرار دارد و اعمال محدودیت ‌‌ها از جمله دور کاری اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران، در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اهمیت دور کاری کارکنان اعلام داشت: آمار کرونا در تهران روند افزایشی دارد و پیش ‌‌بینی ما این است که در تهران به سمت موج سوم کرونا در حال حرکت هستیم.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران - اسپوتنیک ایران
شناسایی ۲۶۱۹ بیمار جدید کووید۱۹ در ایران

ورود موج سوم در استان تهران بسیار زودتر از سایر استان ‌‌ها رخ خواهد داد و آمار ۷۲ ساعت اخیر نیز نشان دهنده این است که تهران در وضعیت قرمز و جدیدی قرار دارد و بنابراین اعمال محدودیت‌‌ها از جمله دور کاری اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلانشهر تهران افزود: آمار کرونا در تهران رو به افزایش است و نسبت به هفته‌‌ های قبل، با افزایش آمار بستری و فوتی‌‌ در تهران روبه‌‌رو هستیم و پیشنهاد ما این است که محدودیت‌ ‌ها به خصوص دور کاری کارمندان مجدداً اعمال شود. دور کاری کارکنان علاوه بر کاهش حضور کارمندان در ادارات، باعث کاهش ترافیک و سفرهای درون ‌‌شهری در پایتخت خواهد شد.

زالی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۹ بیمار جدید در استان تهران بستری شده‌‌اند که ۱۴۳ بیمار در بخش مراقبت‌‌های ویژه بستری شدند. همچنین ۹.۹ درصد مراجعین سرپایی نیاز به بستری در بیمارستان‌‌ها و ۲۱ درصد مراجعین بیمارستانی نیاز به بستری در بخش مراقبت‌‌های ویژه داشته‌‌اند.

وی با بیان این‌‌ که ۱۵ گروه به عنوان گروه‌‌های پرخطر تلقی می‌‌شوند تصریح کرد: این گروه‌‌ها شامل افراد دچار بیماری‌‌ های زمینه‌‌ ای کماکان از حضور در مجموعه ادارات معاف هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала