قطع درختان پارک ملت تهران به علت ابتلا به سرطان ! + ویدئو و عکس

© Photo / IRNAقطع درختان پارک ملت تهران به علت ابتلا به سرطان !
قطع درختان پارک ملت تهران به علت ابتلا به سرطان !  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه درختان هم گاهی سرطان می‌گیرند و می‌میرند، گفت: قطع درختان محدوده پارک ملت بر اثر بیماری این درختان و خشک شدن آنها بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره ماجرای قطع دسته‌جمعی درختان در محدوده پارک ملت تهران اظهار داشت: بر اساس پیگیری‌هایی که انجام گرفته مشخص شده است که درختان این محدوده در سنوات گذشته بر اثر آفت و بیماری خشک شده‌اند.

​وی بیان داشت: بر همین اساس در جهت رفع خطرات احتمالی برای شهروندان در اثر طوفان و جلوگیری از سقوط برخی درختان بیمار و خشک شده، قطع شده‌اند.

نژادبهرام افزود: موضوع قطع درختان پس از طرح در کمیسیون تبصره ذیل ماده ۷ مستقر در منطقه مربوطه و اخذ مجوز نسبت به رفع خطر از ارتفاع ۵ تا ۶ متر اقدام شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه درختان هم مانند انسان‌ها بیمار می‌شوند، سرطان می‌گیرند و می‌میرند، خاطر نشان‌کرد: قطع این درختان هم بر اثر بیماری درخت بوده البته تنه درختان در حال حاضر قابل مشاهده و بررسی است.

​قطع برخی از درختان به صورت دسته جمعی در محدوده پارک ملت تهران طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از سوی شهروندان مواجه بوده و انتقادات فراوانی را به همراه داشته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала