ارسال فیلم حادثه مرگ قاضی منصوری به ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / غلامرضا منصوری
غلامرضا منصوری - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان تهران اعلام کرد فیلم مربوط به حادثه منجر به فوت قاضی منصوری به ایران ارسال شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از همشهری‌آنلاین ،‌ علی القاصی گفت: پزشکی قانونی ایران در حال بررسی بررسی علت فوت مرحوم منصوری است اما دادگستری رومانی اعلام کرد که وی دست به خودکشی زده است.

وی در پاسخ به این سوال که فیلم‌های مدنظر شما توسط مقامات رومانی به ایران ارسال شده است یا خیر گفت: بله ارسال شده است و خودشان به صورت مکتوب هم اعلام کرده‌اند که این حادثه بر اثر خودکشی بوده است.

پیشتر اعلام شده بود دادستانی رومانی پس از انجام تحقیقات در خصوص مرگ قاضی غلامرضا منصوری که جسد وی روز ۱۹ ژوئن در هتل محل اقامتش در بخارست پیدا شد، مرگ وی را خودکشی اعلام کرد.

برادر قاضی ‌منصوری: هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد

 - اسپوتنیک ایران
برادر قاضی ‌منصوری: هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد

دادستانی رومانی روز جمعه اعلام کرد که قاضی منصوری در ماه ژوئن با پرشی از طبقه پنجم یک هتل در بخارست دست به خودکشی زده است. دفتر دادستانی بخارست که این هفته پرونده را مختومه اعلام کرد، در بیانیه‌ای نوشت که قاضی منصوری تنها مشتری هتل بوده است.

در این بیانیه‌ آمده است که غلامرضا منصوری از ارتفاع بیست متری به پایین پریده و پس از برخورد با زمین فوراً جان باخته است.

آقای منصوری ۵۲ سال سن داشت و قاضی بازنشسته اجراییات بخش لواسانات، بازپرس شعبه ۹ دادسرای کارکنان دولت و قاضی دادسرای فرهنگ و رسانه بود. وی سابقه صدور احکام سنگین برای برخی فعالان رسانه‌ای و سیاسی ایران در اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه نود را در کارنامه خود داشت. منصوری متهم به مشارکت در باند رشوه خواری در قوه قضاییه ایران  بود و پس از تشکیل دادگاه اکبر طبری، معاون اجرایی صادق لاریجانی، رئیس پیشین قوه قضائیه، نام وی بر سر زبان‌ها افتاد و مشخص شد که در خارج از کشور به سر می‌برد. به گفته مقام‌های قضایی او در مرداد سال ۱۳۹۸ از کشور خارج شده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала