مصدومیت ۲۱۷ نفر در پی حادثه انفجار گاز کلر در ایلام + عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / مصدومیت ۲۱۷ نفر در پی حادثه انفجار گاز کلر در ایلام + ویدئو
مصدومیت ۲۱۷ نفر در پی  حادثه انفجار گاز کلر در ایلام + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مصدومیت ۲۱۷ نفر در اثر حادثه انفجار گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول این استان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: پس از وقوع حادثه انفجار گاز کلر در این روستا، توسط بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس‌های فوریت‌ پزشکی ۹۱ نفر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی ایلام اعزام و بستری شدند.

​وی افزود: همچنین ۱۵ نفر از مصدومان در بیمارستان امام علی سرابله مراحل درمان آنان در حال طی شدن است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: از ۲۱۷ نفر مصدوم این حادثه، تعداد ۱۰۶ نفر در بیمارستان‌های امام علی سرابله و بیمارستان امام خمینی ایلام بستری شده و مابقی نیز به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده اند.

دکتر کریمیان خاطرنشان کرد: پس از وقوع این حادثه بیمارستان های تابعه استان به حالت آماده‌باش کامل درآمدند و بخش اعظم مصدومان به بیمارستان امام خمینی در مرکز استان اعزام شدند.

وی یادآور شد: در جریان این حادثه اورژانس بیمارستان امام خمینی ایلام برای پذیرش و درمان مصدومان تخلیه شده و پزشکان آنکال و پرسنل غیرشیفت نیز به دلیل کثرت مصدومان به بیمارستان فراخوانده شدند.

حادثه انفجار ظهر امروز جمعه ۱۴ شهریورماه در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول استان ایلام ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری راننده تریلر حمل کننده کپسول بوده که خوشبختانه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала