آخرین آمار کرونا در ایران: شمار قربانیان از ۲۲ هزار نفر گذشت

© Samira Esmaieili / Sputnik Iranکرونا در ایران
کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار ابتلا و جانباختگان ناشی از کرونا را اعلام کرد و اظهار داشت طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۸ نفر از مبتلایان کرونا جان خود را از دشت داده و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری از رقم 22 هزار نفر عبور کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۷۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۴ نفر رسید. البته خوشبختانه تا کنون ۳۳۰ هزار و ۳۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

ایران پس از رفع تدریجی محدودیت های کرونا - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ذات سفر، خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد

وی با بیان اینکه ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: تا کنون سه میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала