آخرین وضعیت کرونا در ایران

© Photo / IRNAآخرین وضعیت کرونا در ایران
آخرین وضعیت کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت بهداشت ایران: طی شبانه روز گذشته 141 نفر در بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایمنا، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در خصوص آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته گفت: در این بازه زمانی بر اساس جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور دو هزار و 113 مبتلای جدید شناسایی شده که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به 358 هزار و 905 نفر رسیده است. از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون 309 هزار و 464 نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران تعداد جان باختگان بیماری کرونا طی 24 ساعت اخیر در کشور را 141 نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون در کشور بر اثر بیماری کرونا 20 هزار و 643 نفر جان باخته‌اند. از تعداد مبتلایان شناسایی شده 882 مورد در موارد بیمارستانی به شمار می‌آید. سه هزار و 841 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری اظهار کرد: تاکنون سه میلیون و 36 هزار و 711 آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور انجام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала