کشف پیکر بی‌جان دختری در ارتفاعات جهان نما

© AFP 2023 / Mohd Rasfanکشف پیکر بی‌جان دختری در ارتفاعات جهان نما
کشف پیکر بی‌جان دختری در ارتفاعات جهان نما - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسماعیل زاده: صبح امروز جسدی با البسه شبیه سها رضانژاد، کوهنورد گم شده در قسمت پایین یکی از پرتگاه‌های ارتفاعات جهان نما کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، محمد صادق اسماعیل زاده، دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در غرب استان گلستان از پیدا شدن پیکر بی‌جان دختر کوهنورد مفقود شده اهل کرج در ارتفاعات جهان‌نمای این شهرستان خبر داد و گفت: جسد وی برای یافتن علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

ناگفته های قتل رومینا از زبان خاله اش+ویدیو - اسپوتنیک ایران
ناگفته های قتل رومینا از زبان خاله اش+ویدیو

وی گفت: از آنجا که محل سقوط در محدوده محل مفقود شدن سها رضانژاد دختر 27 ساله و کوهنورد غیربومی است؛ ظن قوی بر تعلق جسد به این بانوی کرجی دلالت دارد که  بیستم تیرماه گذشته در همین مکان مفقود شد. به سبب طی زمان نسبتا طولانی چهره متوفی قابل تشخیص نیست ضمن اینکه برای اظهار نظر در خصوص وجود آثار ضرب و جرح نیازمند بررسی دقیق کارشناسی توسط پزشکی قانونی هستیم.

دادستان کردکوی تصریح کرد: مشخصات جسد، مکان کشف و البسه با خانم سها رضانژاد مطابقت دارد اما احراز هویت نهایی با کمک خانواده متوفی و تشخیص پزشکی قانونی انجام می‌شود.

پیش از این مسوولان محلی گفته بودند یک گروه کوهنورد که سها رضا نژاد اهل کرج هم عضو آن بود؛ باوجود ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و جنگلی کردکوی بخاطر محدودیت های کرونا در منطقه حضور یافتند که متعاقب آن برای آنها حادثه رخ داد. شهرستان کردکوی در 30 کیلومتری غرب گرگان واقع و ارتفاعات سردسیر جنگلی آن علاوه بر چشم اندازهای زیبا به دریای خزر هم مشرف است که برای گردشگران جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала