جزئیات جدید از تیراندازی خونین در تهران

© Sputnik / Mikhail Mordasov /  مراجعه به بانک تصاویر جزئیات جدید از تیراندازی خونین در تهران
 جزئیات جدید از تیراندازی خونین در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشر شده از درگیری و تیراندازی خونین اوباش در منطقه سعادت‌آباد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درگیری و تیراندازی در منطقه سعادت‌آباد، در این رابطه اظهار کرد: ساعت 18 هفتم مرداد امسال، خبری مبنی بر درگیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد به پلیس واصل شد.

درگیری مسلحانه خونین در تهران + ویدئو - اسپوتنیک ایران
درگیری مسلحانه خونین در تهران + ویدئو

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جک مشکی با سلاح گرم در محدوده فوق درگیر شده و اقدام به تیراندازی کردند.

وی افزود: در پی درگیری مسلحانه اوباش دو نفر مصدوم شدند که اراذل یکی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس اجازه نمی‌دهد که اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند، از شناسایی تمام عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در منطقه سعادت‌آباد خبر داد.

به گفته هداوند، 6 متهم این پرونده شناسایی شده‌اند که پلیس تاکنون موفق به بازداشت سه نفر از عاملان اصلی این درگیری شده‌ و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: تمام نفرات حاضر در درگیری اخیر دارای سوابق کیفری بوده‌اند، در سالهای گذشته نیز با همدیگر درگیری داشته و در تاریخ فوق نیز در منطقه مذکور قرار نزاع گذاشته بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала