اعلام زمان مذاکرات بعدی ایران و اوکراین درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

© Sputnik / Iranian Red Crescent Societyاعلام زمان مذاکرات بعدی ایران و اوکراین درباره سقوط هواپیمای اوکراینی
اعلام زمان مذاکرات بعدی ایران و اوکراین درباره سقوط هواپیمای اوکراینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دور جدید مذاکرات درباره هواپیمای ساقط شده اوکراینی، نوامبر برگزار می شود

به گزارش اسپوتنیک، دفتر دادستان کل اوکراین در کانال تلگرامی خود پس از انجام دور اول مذاکرات گفت: نمایندگان اوکراین و ایران دور بعدی مذاکرات درباره مسائل مشکل ساز مربوط به سقوط هواپیمای "هواپیمایی بین المللی اوکراین" که در نزدیکی تهران سرنگون شد را در ماه اکتبر برگزار خواهند کرد.

درخواست وزیر امور خارجه کانادا از ایران برای انتشارداده های جعبه سیاه - اسپوتنیک ایران
درخواست وزیر امور خارجه کانادا از ایران برای انتشارداده های جعبه سیاه

دفتر دادستانی افزود: "معاون دادستان کل، گوندوز مامدوف در مذاکرات با ایران با موضوع بررسی سقوط هواپیمای پرواز تهران-کی یف شرکت کرد." خاطرنشان می کند که این مذاکرات روز پنجشنبه 30 ژوئیه در کی یف برگزار شد. دادستانی کل اوکراین در بیانیه ای گفت: "دور بعدی مذاکرات در ماه اکتبر برگزار می شود."

عباس موسوی سخنگوی وزارت امورخارجه ایران اعلام نمود که تهران با پرداخت غرامت به خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی که ژانویه امسال نزدیک تهران سرنگون شد، موافقت کرده است.

مدتی قبل اعلام شد که هیئت نمایندگی اوکراین و ایران در کی‌یف در رابطه با پرداخت غرامت به خانواده قربانیان هواپیمای اوکراینی که نزدیک تهران سرنگون شد مذاکره کردند.

ایران آماده پرداخت غرامت به خانواده قربانیان پرواز مرگبار PS752 شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین است که ژانویه امسال نزدیک تهران سرنگون شد. ایران یادداشت تفاهمی امضا کرده است تا مذاکرات درباره این پرونده را ظرف ماه‌های آینده آغاز کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала