کدام استان های ايران رکورد دار بيشترين آمار طلاق شدند؟

© Depositphotos.com / AntonioGuillemFکدام استان هاي ايران رکورد دار بيشترين آمار طلاق شدند؟
کدام استان هاي ايران رکورد دار بيشترين آمار طلاق شدند؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر پایه آمار ثبت احوال ايران در سال ۱۳۹۸ در کل کشور ۵۳۰ هزارو ۲۲۵ ازدواج و ۱۷۴ هزارو ۸۳۱ طلاق به ثبت رسیده است.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از ايسنا، بیشترین طلاق ثبت شده در ایران مربوط به استان های تهران با ۳۱ هزارو ۷۳۳ مورد طلاق، خراسان رضوی ۱۸ هزارو ۳۸۰ طلاق و فارس با ۱۰ هزارو ۹۳ طلاق بوده است.

طلاق - اسپوتنیک ایران
افزایش ۵ درصدی ثبت طلاق در ایران

 از کل ازدواج های ثبت شده در سال ۱۳۹۸ در مجموع ۵۳۰ هزارو ۲۲۵ ازدواج در ایران داشته ایم که از این میزان ۴۶۸ هزارو ۳۰۴ ازدواج در بخش شهری و ۶۱ هزارو ۹۲۱ ازدواج در بخش روستایی ایران بوده است.

از مجموع ۵۳۰ هزارو ۲۲۵ ازدواج ثبت شده سال ۱۳۹۸ در ایران بیشترین ازدواج به ترتیب مربوط به استان های تهران با ۶۸ هزارو ۵۹۲ ، خراسان رضوی با ۴۷ هزارو ۳۷۹ و خوزستان با ۳۷ هزارو ۵۹۴ مورد است؛ از مجموع ازدواج های ثبت شده استان تهران ۶۷ هزارو ۲۴۸ ازدواج در بخش شهری و یک هزارو ۳۴۴ ازواج در بخش روستایی بوده است.

همچنین کمترین ازدواج ثبت شده در کشور نیز به ترتیب مربوط به استان های سمنان با ۳ هزارو ۳۹۲ ازدواج، ایلام ۴ هزارو ۹۱ ازدواج و کهگیلویه و بویراحمد با ۵ هزارو ۶۱۰ ازدواج بوده است.

از مجموع ۱۷۴ هزارو ۸۳۱ طلاق ثبت شده سال ۱۳۹۸ در ایران کمترین طلاق به ترتیب مربوط به استان های ایلام با ۸۱۵ مورد، سمنان با یک هزارو ۱۹۶ مورد و کهگیلویه و بویراحمد با یک هزارو ۳۳۳ مورد است؛ از مجموع طلاق های ثبت شده استان ایلام ۷۰۹ طلاق در بخش شهری و ۱۰۶ طلاق در بخش روستایی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала