تمدید قرارداد ترابی و رسن

CC BY 4.0 / IRNA / پرسپولیس تهران
پرسپولیس تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسول‌پناه: هدف ما حفظ اسکلت تیم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، مهدی رسول پناه درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت که این قهرمانی ویژگی هایی داشت از جمله چهار قهرمانی متوالی در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ. این رکوردی است که پرسپولیس به دست آورده است.

مقام ایرانی: 7 خانواده 4600 میلیارد تومان بدهی معوق به بانک دارند - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی: 7 خانواده 4600 میلیارد تومان بدهی معوق به بانک دارند

وی درباره وضعیت بازیکنان این تیم برای فصل آینده تصریح کرد:«قبلا گفته بودم هدف ما حفظ اسکلت تیم است؛ بخصوص نفراتی مثل مهدی ترابی و بشار رسن که در پایان فصل ادامه همکاری ما برقرار خواهد شد. بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و پیشنهادات زیادی دارند ولی بحث بر سر این است که در اوج هستیم و قهرمان شده ایم. بنابراین سیاست ما حفظ اسکلت تیم است.

این در حیطه اختیارات مجمع است ولی فکر می کنم تا یکی دو هفته آینده مشخص می شود. بیشتر مشکلات مالی این تیم با ایجاد درآمدهای پایدار حل شده است. مهمترین دغدغه ما پرداخت پول برانکو است. سعی کردیم تا روز مقرر یعنی ششم آگوست (۱۶ مرداد) این بدهی را تامین کنیم. مقداری از این پول را آماده کردیم. بدهی به برانکو مبلغ بسیار بالایی است. پرسپولیس تیم بزرگی است و هزینه هایش هم سنگین است. سعی می کنیم این مشکل بزرگ که دغدغه اصلی هواداران هم هست را رفع کنیم. برانکو گردن پرسپولیس حق دارد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала