توقیف ۴ شناور در آب‌های استان بوشهر

© AFP 2023 / Mohammed Abedتوقیف ۴ شناور در آب‌های استان بوشهر
توقیف ۴ شناور در آب‌های استان بوشهر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر اعلام داشت: چهار فروند شناور فاقد هویت از سوی پایگاه حفاظت منابع آبزیان دیر در آب‌های استان بوشهر توقیف شد.

به گزارش اسپوتنیک، روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر به نقل از سرهنگ قدرت الله حاتموند فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات بیان داشت: در راستای حفاظت و حراست از منابع آبزیان تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و یگان حفاظت شبانه‌ روزی در حال فعالیت است.

جهان دفاتر کار را بی فایده تشخیص داد - اسپوتنیک ایران
جهان دفاتر کار را بی فایده تشخیص داد

حاتموند افزود: با توجه به اینکه استفاده از شیوه‌های نامناسب صید باعث نابودی ذخایر آبزیان می‌شود بر همین اساس برخورد با صید خارج از فصل و استفاده از ادوات صید غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این شناورها بی‌هویت بوده و از آنها ۲ رشته تور ترال همراه با تخته صید، طناب و متعلقات این تور کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان ساخت: همچنین یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با انجام گشت خودرویی موفق به کشف ۵۵۰ کیلوگرم میگوی خارج از فصل از ۲ خودرو شد که ۳۹۰ کیلوگرم از یک خودرو سایپا در ورودی شهر بوشهر و ۱۶۰ کیلوگرم نیز از خودرویی دیگر در ورودی شهر دیلم کشف شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала